Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-01-2024, 00:37 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Door Anoniem: Ik vind dit een duidelijke zaak, namelijk dat de klant voor 100 procent verantwoordelijk gesteld kan worden voor de overschrijvingen. Dit is een typisch geval van datingfraude. De oorzaak daarvan ligt in de individueel-psychologische sfeer van de klant. (...) Dat Kifid vindt dat de bank deze klant (meer) tegen zichzelf had moeten beschermen is hoogst verontrustend, waarom zou een bank als bewaker van de psychische gezondheid van een klant moeten optreden? Mee eens. Maar ik heb wel te doen met deze klant van ABN Amro. Jaren geleden ben ik zelf ook een keer bijna het slachtoffer van datingfraude geworden. In een tijd van eenzaamheid bracht een buitenlandse persoon mij het hoofd op hol. Ik was me toen nog nauwelijks bewust van het fenomeen datingfraude. Als er in deze moeilijke tijd een mailtje van de betreffende persoon binnenkwam met weer nieuwe foto's, blijken van bewondering en groeiende liefde, zwol mijn hart groot op in mijn borstkas. Durfde ik in de liefde te geloven? Had ik de moed om ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha