Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik ben benieuwd waar ze nog meer mee komen wat er uiteindelijk buit gemaakt is en/of kwijt geraakt is. Ik heb het volgende al geconstateerd: * adres gegevens gereset naar een 2-3 jaar oud adres (per 1 november en de overgang naar een ander facturatie systeem) * factuur van een eerere maand inclusief bijbehorende parkeer gegevens zijn gewoon verdwenen uit de app * van iemand anders begreep ik dat hele lijsten met kentekens (ze gebruiken meerdere huur busjes) zijn verdwenen Er is hier heel veel meer aan de hand en van veel eerder dan begin december vorig jaar. Mijn vermoeden: ransomware. Data is deels echt weg. En dat oude adres, dat kan niet anders dan een oude backup zijn. Wel behoorlijk oud ook, zeker 2-3 jaar (afhankelijk van wanneer wij het hebben aangepast). Oh ja, zakelijke klantne zijn blijkbaar niet interessant. Die horen helemaal niets over dit datalek, behalve in de media en een melding in de app begin december. Waarschijnlijk vergeten ze dat voor bedrijven het ook om persoonsgegevens kan gaan, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):