Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Het gaat een keer goed fout, en dan is het mis. Wie zijn de verantwoordelijken? Hadden we niet beter... etc kijk dan komen de vragen en de maatschappelijke kosten die in de miljoenen gaan lopen kunnen niet meer vergeleken worden met de kosten om nu een fix aan te brengen. Zo gaat het met veel dingen, achteraf heeft iedereen spijt etc . Hoe vaak lees je dit niet in de krant? Over welk schandaal dan ook? Kamervragen!! Zo is het ook met ICT. Kunnen wij als kennisland geen goede ISO standaarden handhaven? Die standaarden en zelfs (gratis) Best Practice , guidelines, etc zijn er niet voor niets. Elk groot probleem in de ICT had achteraf simpel voorkomen kunnen worden, en meestal door controle, vasthouden aan standaarden, etc Hoe kan het toch dat er steeds weer dingen misgaan...? Omdat iedere hobbyist met YouTube icter moet kunnen spelen? Vele reuzen als IBM die dozen vol manuals produceeren zijn verdwenen, vervangen door fabrikanten zonder zelfs een quickstart guide bij hun devices .... Want de GUI wijst ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):