Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-01-2024, 15:36 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: [..] Maar het zou allemaal niet nodig hoeven zijn je leidingevende in combinatie van personeelszaken is verantwoordelijk voor dit soort situaties. Beste is boel gewoon laten crashen in plaats half zelf op te lossen. Zodra er echt geld gemoeid mee gaat wordt men vanzelf wakker bij management en kan er heel makkelijk nagegaan worden wie schuld heeft aan de screwups. Sollicitatie : neemt iniatief, zelfsturend, pro-actief . Werkelijkheid : heeft niet het lef om een probleem aan te kaarten maar leunt achterover en laat de boel de shit in draaien. Onderknuppels - altijd zeiken dat ze geen micromanager willen, dat management niks kan en niks toevoegt, maar toch verwachten dat een manager precies in detail weet wat niet goed gaat , die problemen oplost - maar het probleem actief aankaarten en management de kans geven er wat aan te doen , ho maar. man man man. Ook voor management en HR begint het toch echt met het probleem aankaarten. En het is wel ontzettend laf om te wachten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha