Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-01-2024, 17:23 door majortom

Door Anoniem: Door majortom: Daarnaast moeten banken bij het verstrekken van identificerende gegevens ook het e-mailadres, mobiele telefoonnummer en IMEI-nummer van hun klanten gaan doorgeven. Dat wordt lachen dan. De bank heeft deze gegevens niet van me, dus ik vraag me dan af hoe ze deze kunnen doorgeven. Geeft maar weer aan dat je nooit teveel info aan diensten moet verstrekken, wat ze niet hebben kunnen ze niet geven. Weet je dat zeker? Waarschijnlijk heb je de app geïnstalleerd, en die heeft net zo waarschijnlijk die gegevens al opgelepeld - al dan niet in het kader van "KYC". En als jij die gegevens niet hebt doorgegeven, dan nog - vrijwel iedere klant heeft dat wel gedaan. Goed kans dat je dan alvast als "interessant" wordt gemarkeerd in de database... Geen app voor me. Lijkt me ook sterk dat je verplicht een mobiele telefoon moet hebben als je bankiert. De bank vraagt me regelmatig om mijn mail adres, maar gaat dat echt niet krijgen. En als ze eea willen verplichten krijgen ze een temporary email ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha