Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
ITT: mensen die totaal geen verstand hebben van wat banken wel en niet hebben van hun klanten en maar wat roepen. Banken hebben geen toegang tot het IMEI nummer of 06 nummer van de klant. Alleen als de klant dat heeft opgegeven bij onboarding, en dan dient het alleen als contactgegeven. Als de klant een willekeurig 06 nummer opgeeft of geen 06 nummer dan is dat helemaal prima. Het is alleen zodat je gebeld kan worden als de bank vragen heeft bij een KYC onderzoek of als ze vermoeden dat een transactie mogelijk frauduleus is, overigens doen ze dat ter bescherming van de klant. Als je geen 06 nummer opgeeft kunnen ze jou niet bereiken, wat meer een probleem is van de klant dan van de bank, maar goed. Overigens lees ik veel mensen het hebben over big brother en dat banken/overheid overal in willen neuzen, maar voornoemde partijen doen dat echt alleen maar als een opsporingsonderzoek daartoe aanleiding geeft. Niet willekeurig, en de voornamelijke insteek is om de ondermijning en (tax-)evasion van criminele ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):