Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-01-2024, 08:22 door majortom

Door Erik van Straten: Door majortom: Hiervoor moest degene aan de voordeur wel de code kennen die me door het bedrijf out-of-band was toegestuurd. Nog steeds niet 100% waterdicht, maar gaf mij voldoende vertrouwen dat degene die aan de deur kwam daadwerkelijk degene was die door het bedrijf was gestuurd. Dat helpt niet als jij al eerder in phishing bent getrapt, en een nepbedrijf jou een nummer heeft gestuurd en er vervolgens een nepcontoleur voor jouw deur staat. Klopt, daarom zorg ik er ook voor dat ik dit alleen doe wanneer ik zeker weet dat ik met het echte bedrijf contact heb gehad. In mijn geval was dat zo: het was niet zo dat ik op een link in een mailtje klikte oid, maar ik had zelf contact gezocht met het bedrijf (telefonisch en daarna gericht per email) Overigens maak ik me hier wel zorgen over. We hebben eerst mensen opgevoed om niet op URLs in mails te klikken, maar ik krijg nu van allerhande (legitieme) bedrijven mails met verzoeken om op URLs te klikken (of QR codes te scannen) om bijv. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha