Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-01-2024, 09:19 door Anoniem

Door majortom: Ik doe dat niet (en neem dan telefonisch contact op en vraag dan of de mail echt afkomstig is van het bedrijf, dien een klacht in en geef de informatie dan maar telefonisch door), maar had beter van de bedrijven verwacht. Hoe kun je op deze manier van mensen verwachten dat ze nog begrijpen welke mails/URLs legitiem zijn en welke niet? Helemaal mee eens. Waar ik werk is dat vechten tegen de bierkaai. Iedereen uitleggen om niet op linkjes te klikken en dan organiseert de international information security office online trainings waarvoor ze mensen uitnodigen via een link in een email. En die link is van een externe partij die de training verzorgt die niemand herkent. Ja.... lekker bezig zo. Ik meld dat dan maar iedere keer, en regelmatig wordt er wel wat aangepast. Meestal in een mailing naar klanten, dus ik denk maar dat het zin heeft om te blijven melden. Het is vaak een afdeling die geen idee heeft en meer belang hecht aan tracking (marketing).

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha