Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Het feit dat het daglimiet werd verhoogd is wel kwalijk maar mijn mening. De 4 uur wachttijd op het verhogen van die limiet is door ING in 2020 ingevoerd, en deze oplichting vond in 2018 plaats, dus voordat die wachttijd er was. De oplichters konden toen iets waarvoor ze nu hun slachtoffer niet 2 maar meer dan 4 uur aan de lijn moeten zien te houden. Door Anoniem: Terechte uitspraak. Hoe ver moeten banken eigenlijk gaan om mensen tegen zichzelf te beschermen en waarom is dit eigenlijk de taak van banken? Banken hebben al iets gedaan dat de drempel voor oplichters een stuk hoger maakt: die wachttijd van 4 uur op het verhogen van de daglimiet. Ik vind overigens dat banken daar rijkelijk laat mee waren. Er is een heel simpele reden waarom banken hier een taak in hebben: zij bepalen hoe hun systemen werken. Als die niet compatibel zijn met zeer veel voorkomende menselijke zwakheden, waarvan allang duidelijk is dat educatie die nooit volledig gaat oplossen, dan deugt er iets niet aan die systemen. ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):