Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-02-2024, 08:11 door Anoniem

Door Anoniem: Eerst bezuinigt ons bankwezen maximaal op alle mogelijke service, door onder meer nagenoeg alle kantoren te sluiten. Vervolgens, wanneer klanten in goed vertrouwen handelen, wordt grove nalatigheid verweten door de rechtbank en worden die klanten financieel over de rand van de afgrond geduwd door criminelen die nooit een kans zouden hebben gehad als de bank niet zo drastisch had bezuinigd. Hoezo komt de ING dan haar zorgplicht na? Er wordt geen rekening gehouden met de menselijke maat. Ondertussen moet zelfs onze overheid misbruik van DigiD wel gedogen terwijl daar ook sprake is van grove nalatigheid. Dat valt toch niet te rijmen? Deze reactie slaat echt helemaal nergens op. Die vrouw had gewoon moeten stoppen met het gesprek en haar bank bellen. Je wordt hier tegenwoordig overal voor gewaarschuwd en nog hebben mensen het niet door. Heeft niets met zorgplicht van de bank te maken en ik vind de uitspraak van de rechter dan ook volledig terecht.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha