Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: "CZ zegt het geld terug te vorderen omdat klanten een vergoeding hebben ontvangen waar ze geen recht op hadden." Lijkt me duidelijk. Betalen ik en anderen ook geen zorgkosten voor dit (onrechtmatige) doel. En een fout van de ander maakt niet dat je automatisch dus recht hebt op wat er uit die fout voort komt. Dat is de ene kant van de medaille. De andere kant is dat als een professioneel werkende organisatie heeft uitgevogeld dat je recht hebt op die vergoeding je erop moet kunnen vertrouwen dat dat betekent dat je er inderdaad recht op hebt. Het feit dat iemand de vergoeding krijgt is een impliciete mededeling dat dat recht er is, afgegeven door een partij die dat veel beter moet weten te beoordelen dan de overgrote meerderheid van de verzekerden. Het is echt een blamage dat CZ dat in tienduizenden gevallen mis heeft laten gaan en er zo lang over heeft gedaan om te ontdekken dat ze een fout maakten. Dat is niet professioneel, dat is amateuristisch (met excuses voor deze typering ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):