Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wel dan zou ik zelf zeggen laat CZ maar eens in precieze details uitleggen waar het misging in de software zodat de getroffenen kunnen verifieren wat CZ zegt ook klopt. Of CZ kan een onafhankelijk bureau inschakelen die dit uitzoekt op hun kosten. En weigeren ze dit gewoon naar de rechter laten gaan. Ieder bedrijf kan wel zeggen er iets is misgegaan maar zolang je het als tegenpartij niet zelf mag controleren of kan controleren dan ga je toch echt niet er meteen van uit dat het klopt. Afterall als ze toegeven een fout te hebben gemaakt dan is de betrouwbaarheid al hoe dan ook geschaadt. Zelfde geintje met belastingdienst gehad die kwamen ermee dat ik paar duizend mocht terugbetalen waarvan ik wist dat het niet kon kloppen. Gevraagd om de volledige berekening erachter waarna gebeld met ze berekening voorgelegd en de eerste medewerker snapte uberhaubt niet wat er stond twee weken later tweede medewerker meer kennis van het spul merkte op dat er een deling verkeerd stond in de berekening. Half jaar later ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):