Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-02-2024, 14:06 door Anoniem

Door Anoniem: Zoals je dit uitlegt is het volkomen legitiem. Booking.com pseudonimiseert in hun systeem (voor jouw eigen privacy) jouw email adres met mjacks.83733@guest.booking.com. Nou stuur jij daar een mail heen (van welk emailadres dan ook) en je krijgt een email op jouw privemail. Dat klopt want er is een relatie tussen die twee emailadressen. In de beschrijving van de topicstarter is de relatie die niet klopt dat elke afzender eruit gaat zien alsof die het hotel is waar geboekt was. Dan heb je het over validatie of de afzender wel geautoriseerd is. Validatie of de afzender wel echt dat hotel is, voordat ze het opgemaakt doorsturen alsof dat wel vaststaat, lijkt te ontbreken. Door Anoniem: Het antwoord staat trouwens hier: https://partner.booking.com/en-gb/help/legal-security/security/online-security-awareness-phishing Niks mis met het emailadres @guest.booking.com. Je bedoelt dat hotels e-mails van die adressen kunnen verwachten. Er staat niets over de validatie van de afzender van e-mails aan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha