Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: Door MathFox: De enig logische uitspraak... Als je een bot inzet dan ben je aansprakelijk voor de acties van die bot. Precies. Het zou wat zijn als je als bedrijf al je klantcontacten aan een callcenter uitbesteed en dan niet meer verantwoordelijk bent voor alles wat er mis gaat. Het enige wat Air Canada kan doen is de schade nu op de beheerder van de chatbot af te schuiven. Maar die beheerder heeft de chatbot natuurlijk ook in een aparte juridische entiteit gestopt (een uitgekleedde BV of eenmanszaak of iets dergelijks), om zelf niet aansprakelijk te hoeven zijn. Bij schade wordt de chatbot failliet verklaard. En dan kan iedereen naar zijn geld fluiten. ... .... Behalve de chatbot. Want die zal er wel voor gezorgd hebben, dat al het geld dat klanten door zijn "misleiding" misgelopen hebben, op zijn eigen zwitserse rekening terecht gekomen is. (Buiten medeweten van zijn beheerder om, natuurlijk) 0:-)
Beschrijf je klacht (Optioneel):