Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-02-2024, 12:53 door Anoniem

Door Anoniem: Als iemand die beheer doet voor dit soort diensten voor meer dan 5 jaar kan ik je vertellen dat de Knowledgebase altijd wordt gestuurd naar de opdrachtgever voor goedkeuring. Je sluit gebruikelijk offtopic reacties af door bepaalde keywords hogere scores te geven en bepaalde keywords express lagere. We hebben bijvoorbeeld een negatieve lijst omtrent muziek, eten, politici en algebra omdat niks in onze sectors hier over gaat. De bot zal daarbij zo snel mogelijk het gesprek terug on topic brengen en als dat niet lukt krijg een supervisor een signaal om te reviewen en desnoods gesprek af te kappen of bezoeker te blocken. In dit geval had een negatieve score in combinatie met funneling naar een KB item generieke url met standaard reactie waar de informatie staat het kunnen verhelpen. Dit zijn van die zaken dat je zelfs chat-agents (vlees en bloed) niet wil dat ze zelf invulling geven aan de vraag. Simpelweg flaggen voor review opdrachtgever en die kan dan beslissen wat de verdere afwikkeling ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha