Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-02-2024, 09:11 door Anoniem

Door Anoniem: Banken moeten zorgen dat mensen niet in de verwarring raken. Dus allerlei simpele regels als: een bank belt nooit via de gewone telefoonlijn (alleen via een geverifieerde app); een bank gebruikt geen e-mail (alleen messaging via de eigen app). De bank heeft systemen waarbij de klant - als er een vermeend contact is met de bank - op een eenvoudige manier kan controleren of het contact echt is. Op dit moment worden banken niet gestimuleerd om dit soort systemen te ontwikkelen. Dat is kwalijk. Of nog beter. Bij problemen krijg je een uitnodigng om naar een bekend loket in de buurt(!) te komen, zodat de bank kan helpen het probleem persoolijk op te lossen. Er zijn gewoon groepen mensen (1-4 miljoen) die digitaal niet (meer) goed meekomen. En die groep gaat nooit verdwijnen. In de buurt kan zijn: bij de bibliotheek, de gemeente of de politiepost. Een vertrouwende plek, waar iemand veilig een bankmedewerker kan ontmoeten. Dat kan dan zelfs een gezamlijk dienst zijn van alle banken. Als ze zo ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha