Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Hopelijk heb ik iets verkeerd gedaan tijdens het instellen van de Albert Heijn app op een telefoon van een ander. Er kwam een melding dat je gratis wifi kunt gebruiken binnen de winkel. Ik dacht, nee dank je,(rot op) ik wil dat niet. Tot mijn verbazing, na het gehele installatieproces, zie ik toch de melding dat de app zichzelf heeft verbonden met de wifi van de winkel. Toen ik de wifi-status controleerde, was ik stomverbaasd dat de telefoon was verbonden met een KPN-netwerk dat Albert Heijn gebruikt. Bij de app-toestemmingen stond de locatievoorziening niet aan, enkel de cameratoegang om je bonuskaart te kunnen scannen. Dit vind ik zelf zeer vreemd en zorgwekkend als dit allemaal klopt. Misschien had de persoon eerder al met de Albert Heijn wifi verbonden in het verleden, dat weet ik niet. Maar dat zou dan niet de verbinding moeten initiëren aan het einde van het setupproces. Misschien heb ik de tekst verkeerd gelezen en had ik geen keuze, wat nog erger zou zijn. Misschien heb ik op de verkeerde knop ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):