Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-09-2004, 20:16 door Anoniem

Nou weten we meteen wat de insteek van het artikel is, anders had er wel gestaan "Helft Nederlanders vertrouwt Burgerservicekaart NIET." Ik vraag me af op basis van welke informatie de ondervraagde Nederlanders antwoord hebben gegeven. Aan deze kaart wordt al bijna 7 jaar gewerkt. De makers hebben hier een dubbel masker, dat bleek al uit een reportage enkele jaren geleden. Naar de burgers wordt het gepresenteerd alsof het voor hun bedoeld is, je zou minder hoeven wachten, alleen maar voordelen etc. Maar naar de overheid en zelfs bedrijven die aan de overheid gerelateerd zijn wordt het voorgespiegeld om de klant beter te kunnen volgen. Niet alleen voor de eigen dienst maar ook via de andere instellingen. En dat terwijl er al het sofinummer is en er officiele identiteitsbewijzen zijn. Geen wonder dat de tegenstanders heftig reageren en de voorstanders weinig moeilijk doen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha