Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-02-2024, 12:27 door Reinder

Door Anoniem: "Wij zijn ervan overtuigd dat de tijd rijp is om de postbezorging aan te passen, zodat deze beter aansluit op de behoefte van klanten en consumenten, en op de huidige arbeidsmark".... Beter aansluit op de wensen van de aandeelhouders misschien........ straks geen klanten meer voor PostNL.. doei Dat eerste is met name wel een vreemde opmerking, alsof de klanten en consumenten hebben aangegeven aan PostNL dat ze behoefte hebben aan een bezorgtijd van 3 dagen in plaats van 1 dag. Iets als "Er is bij de consument minder behoefte aan bezorging binnen een dag" is waarschijnlijk waar, maar dat is iets anders als "Er is bij de consument behoefte aan minder snelle bezorging", of "klanten hebben ons gevraagd of we voortaan alsjeblieft er drie dagen over willen doen in plaats van een dag". Dat ze een personeelstekort hebben is natuurlijk ook voor een goed deel hun eigen schuld, met al die grappen rond mensen in huren als zogenaamde zzp'er en zo, dat heeft de reputatie van het bedrijf weinig goed ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha