Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-02-2024, 13:59 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Wat een zanik, als klant wordt je geschoffeerd, voor lul gezet tegenover andere klanten, door een systeemfout waar je zelf niks aan kunt doen. Dan zijn excuses minstens op zijn plaats, doet niks af aan de lage uurlonen, om nog maar te zwijgen over tijd die onnodig verliest, of dat diepvries producten beginnen te ontdooien. Wij zijn 15 minuten onderweg voor dat we bij supermarkt zijn die de moeite waard is. Die meiden kunnen er ook niets aan doen. Jouw kassa wordt gelocked totdat zij er met hun handscanner langs je producten gaan. Daar hebben die meiden echt geen invloed op, en zonder hun tussenkomst sta jij daar tot sluitingstijd. Iedereen is wel eens onderwerp van een steekproef. Niet alleen in de supermarkt maar ook op andere plaatsen zoals Schiphol. Niemand kijkt daar meer van op. Het is overigens wel zo dat het aantal willekeurige steekproeven toeneemt als de diefstallen in aantal toenemen. Dus als je toch zonodig je ergernis kwijt moet, kun je misschien ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha