Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-03-2024, 19:27 door Anoniem

Kwestie van goed lezen, gezond verstand gebruiken en op de indicatoren letten. Volgens mij is het maar net wat klanten die (veel) printen willen. Elke printerstoring geeft oponthoud, en kost een bedrijf tijd (en dus geld) en moeite. HP automatisch inlichten via internet als er een storing is (of dreigt) incl. diagnose, scheelt tijd als de melding automatisch via internet naar HP toe gaat, zonder in een wachtrij aan de telefoon o.i.d. terecht te hoeven komen. Het scheelt de klant dus tijd en gedoe om uit te vinden wat er eventueel mis zou kunnen zijn, en om het bij HP service te melden. Bovendien worden bepaalde aankomende problemen vermoedelijk preventief gemeld en al opgelost voordat er een storing door ontstaat. De qualificatie van wat er aan de hand is gaat dus sneller en beter, zodat de printermonteur de juiste spullen bij zich heeft, en het probleem voorspoedig kan oplossen. Laten we niet om de hete brei heendraaien. Ik ken het klappen van de zweep. Een printer is vaak heilig, en men ziet als ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha