Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-03-2024, 12:07 door Anoniem

Consumenten hebben bij de aankoop recht op een goed werkend apparaat dat updates krijgt en op alle benodigde informatie. Bijvoorbeeld over hoe het is geregeld met beveiligingsupdates, hoelang deze beschikbaar blijven en wat de gevolgen zijn als gebruikers de update niet installeren. Uit het onderzoek bleek dat de informatieverstrekking summier is. Vooral informatie over het updatebeleid ontbrak. Consumentenrecht zegt ook dat je garantie mag verwachten wat bij de aard van het product gekoppeld is... Van een 150.000 euro kostende Cisco firewall mag je dan iets anders verwachten dan van een 10 euro kostende tp-link router. Vreemd dat zo'n fabrikant uit de VS gewoon kan zeggen "ik doe geen support meer voor deze pizza-doos vanaf over 8 weken"... en dat zo'n klubje uit China aan de muur genageld wordt dat ze niet 7 jaar support leveren op hun 10 euro kostende routertje wat op VXWORKS draait. Terwijl je daar nog steeds OpenWRT, DD-WRT, VyOS, OPNsense, PfSense of IPFire op zou mogen zetten, wat Cisco niet goed ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha