Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Kortom de browser gaat aan de advertentiebroker zeggen welke categorie advertenties gewenst zijn. Nu direct ipv via een partij als google. Advertentie netwerken kunnen dan nog sneller de "juiste" advertentie tonen. ipadres +keyword combinate is net zo'n item als een cookie, of een fingerprint op basis van configuratie. Dit model schaalt nu gewoon beter dan voorheen. De gedrag tokens worden alleen maar decentraal vastgesteld. Al die duizenden advertentiebedrijven hebben vervolgens jouw informatie. Die gaan ze vervolgens weer onderling verhandelen. Zie dan maar eens bepaalde informatie over jou uit de databases te krijgen. Bij Google kun je tenminste nog aangeven welke informatie je wel als selectie wilt laten gebruiken en welke niet. Ik zeg altijd (en dat is uit eigen onderzoek): Bij Facebook verkopen ze je informatie aan partijen die het ook weer verkopen aan partijen die het ook weer verkopen aan partijen..... Bij Microsoft laten ze de ontwikkelaars met jouw informatie spelen. Bij Google ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):