Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-03-2024, 20:55 door Anoniem

Door Anoniem: "Dat de consument op het moment dat hij de betaalopdracht in de app goedkeurde in de veronderstelling was dat hij een bedrag van 1,85 euro zou gaan betalen, maakt dit niet anders. Dat ligt naar het oordeel van de commissie in zijn eigen risicosfeer. Het had op de weg van de consument gelegen om op dat moment te verifiëren of het bedrag dat hij zou gaan betalen correct was", zo laat het klachteninstituut verder weten. Kifid had op zijn minst moeten zeggen hoe een klant dan wèl kan bewijzen dat het slechts om €1,85 ging. Of vind Kifid dat de 'risicosfeer' van de klant oneindig groot is zodra de klant van een app gebruik maakt? Het lijkt erop dat Kifid niet gelooft dat de klant de waarheid spreekt en wel gelooft dat ICS de waarheid spreekt. Waarom? Ik zie daarvoor nergens een onderbouwing.. Wel dat is makkelijk te verifieren. komt er bij een wijziging in prijs tijdens een sessie een andere prijs te staan voor confirmatie of foutmelding dan heeft de klant niet zitten op te letten komt dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha