Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
https://www.nu.nl/tech/6304756/schade-door-bankhelpdeskfraude-vermindert-flink-maar-loopt-alsnog-in-miljoenen.html In dit artikel staat ook het volgende, Het is nu nog te makkelijk voor criminelen om online anoniem te blijven, vindt de NVB. "Het zou daarom goed zijn als aanbieders van online dienstverlening en bijvoorbeeld prepaid simkaarten worden verplicht om de identiteit van hun klanten te checken." Ik vraag mij serieus af hoe zij dit willen doen, en denk niet dat dit via direct contact gaat gebeuren en dat het eerder nog meer identiteits fraude in de hand gaat werken. Ik heb vorige week in nieuwsuur een item gezien over gokken, “zie link hieronder voor informatie ” ik heb geen woord gehoord over die jongen die ID fraude pleegde, het ging alleen over het voorkomen dat mensen te veel vergokte. En dit is voor mij veelzeggend, ik heb daarom het idee dat er veel over fraude wordt verzwegen omdat het niet gunstig is dat mensen dit weten. Misschien wel om dat ze denken dat mensen voorzichtiger worden ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):