Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ik ben helemaal gestopt met de postnl/dhl/pdp/ups apps. Al sinds enige tijd is het zo dat je een legitimatie bewijs moet invoeren om er zo zeker van te zijn dat jij de persoon bent die op het adres woont. Dus ik denk dat de inbreker beter een paar keer bij uw huis kan langs fietsen om te kijken of u thuis bent. Of zoals het tegenwoordig gaat uw social media checken. Ja dat verzoek had ik ook bij in gebruikname en toen heb ik ze een juridisch antwoord terugegestuurd waarom ze daarmee in overtreding van wetgeving waren. Hoefde ineens niet meer via de app kon met activatie link erop in loggen. Hadden ineens het licht gezien. Uiteraard controle van legitimatie bewijs bij ophaal punt als Primera is er nog wel maar gezien daar bij ons een oudere dame staat die meer oog voor haar roddelblad heeft dan mijn data en enkel kijkt naar de informatie en niet mijn ID scanned I will take my chances still. Beter dan vertrouwen op de bezorg capabiliteit van PostNL aan huis. Nog nooit zo drama meegemaakt. Ze ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):