Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wangslijmfraude bij verlenging paspoort Almere, 14-03-2034 Vandaag, exact 10 jaar geleden [1], werden document- en gezichtsscanners aangekondigd voor identiteitsverificatie bij de aanvraag- en uitgifte van nieuwe ("verlengde") identiteitsbewijzen. Helaas kwam uit waar sommige zelfverklaarde betweters diezelfde dag al voor waarschuwden: authenticatie is zinloos als impersonatie eenvoudig is. Problemen Er bestonden verschillende problemen met de, 1 jaar later, ingevoerde aanpak. Dat was onder het geval omdat aanvragers aangaven dat zij hun oude identiteitsbewijs waren kwijtgeraakt, het gestolen was of onherstelbaar beschadigd was geraakt in de wasmachine. Vervolgens gaven zij bijvoorbeeld aan dat hun gezicht, onder meer t.g.v. een TIA of een ongeluk, was veranderd - en dat wellicht dáárom de gezichtsscanner aangaf dat het om iemand anders moest gaan. Bovendien bestond er veel frustratie, zowel bij stadhuismedewerkers als aanvragers, over het grote aantal valsnegatieven (waarvan de verkoper had beloofd ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):