Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-03-2024, 17:03 door Anoniem

Zelfs als banken een goede reden hebben om de relatie te beëindigen, motiveren ze hun besluit niet. Er staat dan niet meer dan iets als: "Wij hebben u meerdere keren benaderd naar aanleiding van het cliëntenonderzoek. Wij hebben u vragen gesteld over de ongebruikelijke transacties op uw rekening. Wij hebben u meerdere maken gevraagd om vragen te beantwoorden en onderbouwende documentatie te leveren. Meerdere vragen zijn onvoldoende beantwoord en heeft u onvoldoende onderbouwende documenten aangeleverd. Hierdoor hebben we niet kunnen controleren of uw verklaringen juist zijn en u verhindert de bank om te kunnen voldoen aan haar verplichtingen, en kunnen wij ons cliëntenonderzoek niet afronden" Dan weet je dus helemaal niets. Welke transacties waren ongebruikelijk? Welke verklaringen waren onvoldoende en waarom? De pseudo-overheid (de bank) houdt zich nergens aan en wil niets uitleggen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha