Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-03-2024, 16:14 door Anoniem

Door Anoniem: Lijkt me niet heel lastig. Vraag een https site op die je zelf host, en waar je fake BSN nummers, verboden woorden zoals v\agra, en god weet wat voor andere zaken opvraagt die de systeembeheerders/directeur verboden heeft, en dan wacht je op het onvermijdelijke belletje. Een mitm installeren is één ding, de logs/data bekijken een tweede, en contact opnemen met de werknemer een derde. Vrij kansloze suggestie . Het kan prima zo zijn dat alles gekopieerd wordt, opgeslagen (1 maand ? 6 maanden ? permanent) en pas bekeken als er concrete aanleiding of klachten zijn. "ik ben niet gebeld" zegt dus niks omtrent "ze loggen niks" Of vraag de klant of ze je een kopietje medewerkers-handboek kunnen geven waar gewoon instaat dat ze aan Deep packet Inspection doen, dan weet je het ook. Doen ze het wel, maar laten ze het de medewerkers niet weten: belletje naar de OR en/of Privacy Officer. Dat is al een stuk beter idee. Maar als het een zakelijke laptop is, ga daar dan gewoon zakelijk op ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha