Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-04-2024, 08:01 door Anoniem

Grootste probleem is tegenwoordig dat vaak een webform en mailadres ontbreken, dit vrijwel altijd bij bedrijven met een matig serviceniveau (recente zeer negatieve ervaringen met de NS, FBTO, Postnl, Ziggo en Rabobank, denk dat daar het woord service verdwenen is). Je mag het dan met een chat doen (die via een derde partij loopt, waarbij je geen idee hebt wat met jouw gegevens gebeurt) waarbij het voorbij de robot komen erg lastig gemaakt is en de klant onnodig lang moet wachten. Uiteraard kun je bellen, echter de nonsens die daar vaak uitgekraamd wordt heb je liever op papier. Niet dat je er veel aan hebt maar het is een makkelijker bewijs dan een opgenomen gesprek. De Rabobank heeft dan wel een klachtenformulier, daar mag je twee regels tekst invoegen en dat is het. Daarbij moet je jouw mailadres opgeven echter wordt deze niet gebruikt voor de afhandeling, dit moet telefonisch. Ben je niet bereikbaar, bellen maximaal drie keer (vier keer overlaten gaan) krijg je een standaard brief. Dat je hun kunt bellen, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha