Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-04-2024, 14:39 door Anoniem

ING zou de mogelijkheid weer moeten openen om over te stappen op resp. terug te gaan naar niet-online bankieren (met papieren overschrijvingskaarten) en dat vervolgens actief moeten promoten naar haar klanten. Op dit moment kunnen alleen nog klanten bij haar niet-online bankieren die nooit zijn overgestapt op online bankieren; eenmaal daar zit je eraan vast en kun je niet meer terug. Niet-online bankieren is absoluut de beste manier om klanten te beschermen tegen phishing. Dat vergt een ommezwaai van denken bij ING, maar dat zou ze m.i. moeten doen wanneer ze haar maatschappelijke verantwoordelijkheid serieus neemt. Dit vergt ook een aanpassing van denken bij klanten omdat die genoegen moeten nemen met véél minder mogelijkheden van het gebruik van hun bankrekening; in Nederland zijn nauwelijks nog webshops die betalingen vooraf d.m.v. handmatige bankoverschrijvingen accepteren (die enkele dagen in beslag nemen). Daar zou verandering in kunnen komen als de omgekeerde trend van digitalisering, namelijk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha