Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Toevallig krijg ik net een bounce op een ingevuld webformulier. Ik heb een Ziggo mail adres gebruikt bij het invullen en kreeg ook netjes per omgaand een reply op mijn mailadres dat het formulier ontvangen was. Maar daarna ging het mis. Ik kreeg van <postmaster@hun-domein.nl> een bounce mailtje met de melding: Remote server returned '550 5.7.509 Access denied, sending domain ziggo.nl does not pass DMARC verification and has a DMARC policy of reject.' en daarnaast de inhoud van de oude header in de mail zelf. met o.a. het volgende stuk: Authentication-Results: spf=softfail (sender IP is 145.131.32.140) smtp.mailfrom=ziggo.nl; dkim=none (message not signed) header.d=none;dmarc=fail action=oreject header.from=ziggo.nl;compauth=fail reason=000 Received-SPF: SoftFail (protection.outlook.com: domain of transitioning ziggo.nl discourages use of 145.131.32.140 as permitted sender) Het lijkt erop dat mijn ingevulde webformulier intern doorgestuurd wordt met mijn mail adres als afzender. En dan klopt het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):