Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Er gaat niks drastisch veranderen aan de werkwijze voor bedrijven na de omzetting van iDeal naar Wero. We bedienen paar honderd klanten hun webshops en onze mediators (zoals Mollie) hebben geen enkele berichtgeving gestuurd over API aanpassingen. Het is een sprookje dat er geen NAW bij bedrijven komt te liggen want die moeten verplicht zijn hun boekhouding te overleggen en als er vragen zijn over een bestelling dan gaat een klant ook niet naar Wero maar richting het bedrijf waar ze wat gekocht hebben. En wat dacht je van aankopen als kado voor een ander? Wat we nooit konden inzien en nu ook niet is bankrekening nummer dat soort informatie is afgeschermd tot er een conflict ontstaat de mediator en de bank bezitten deze data in versleuteld format. Dit is hoe een webshop meestal de info ziet als het om iDeal gaat. (even een voorbeeldje gedraaid in een test shop van ons) Bestelling voltooid met gebruik van Mollie – iDEAL betaling (ord_2.m5r5ai). 17 april 2024 om 13:02 Bestellingsstatus gewijzigd van ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):