Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wie met Arriva in Noord-Nederland reist kan de Arriva-app (Android) op zijn telefoon zetten, om bijvoorbeeld een e-ticket daar op te zetten, of het tegoed op de Ov-kaart opvragen Maar wat zijn de juridische gevolgen, als dat niet mogelijk is. Wie heeft nu nog een printer thuis, om een e-ticket uit te printen? Ik beperk mij tot de Arriva fietskaart, die je online koopt, en naar je e-mail adres opstuurt. Als alles werkt, kun je deze in de Arriva app importeren, en koppelen, waardoor er een QR-code zichtbaar wordt, die door de treinconducteur kan worden gescand op zijn geldigheid. Maar op dit moment 20-04-2024 werkt de Arriva app plotseling niet meer zoals het hoort. Build-nummer 1.14.0 (1600) relaas. Je kunt op dit moment je tegoed op je Ov-kaart niet checken, je krijgt een foutmelding op check Saldo (geen data gevonden) Ook je fietskaart ( e-ticket) importeren, lijkt correct te gebeuren, maar als je deze wilt koppelen krijg je een foutmelding (koppelen ticket mislukt). Nu rijd ik voornamelijk weekends ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):