Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Bij Arriva is het denk ik niet anders dan bij NS: je moet als reiziger aantonen dat je een geldig plaatsbewijs hebt. In NS-treinen zie je daarom op de monitors tegenwoordig herinneringen langskomen dat het aan jou is om te zorgen dat de batterijen van je smartphone voldoende opgeladen zijn. Jij bent degene die moet zorgen dat de spullen die je kiest te gebruiken het doen. Je concludeert misschien iets te snel dat het probleem bij de app ligt. Voor zover ik uit je verhaal weet te halen kan het probleem ook in de OV-kaart of in de hardware of andere software van je telefoon zitten. Als je met de OV-kaart probleemloos kan in- en uitchecken lijkt die het goed te doen, maar je kan nog proberen of een automaat van NS of Arriva waar je je saldo op kan vragen, je reishistorie kan bekijken, producten kan laden en dergelijke nog gekke dingen oplevert. Wie weet kom je er daar achter dat je kaart defect is en dat die vervangen moet worden. Als dat allemaal goed werkt lijkt het aan de app, aan de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):