Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-04-2024, 10:27 door Anoniem

Door waterlelie: Het is zonneklaar dat ik als reiziger aan de conducteur moet kunnen aantonen dat het niet mogelijk is om de e-ticket aan de app te koppelen, zodat hij deze daarom niet kan scannen. Ik denk dat er iets belangrijks is dat jij even tot je moet laten doordringen. Arriva zegt dit: Een geldig vervoerbewijs is verplicht. Kun je dit niet laten zien, dan betaal je de ritprijs plus een boete https://www.arriva.nl/over-je-reis/reizigersrechten-en-plichten/ Het is jouw verantwoordelijkheid dat je dat geldige vervoerbewijs moet kunnen laten zien. Lukt jou dat niet, dan krijg je een boete, dat is wat daar staat. Het is best mogelijk dat je een conducteur treft die er soepel mee omgaat (als je er een treft), maar het is niet diens probleem om wat bij jou niet werkt op te lossen, dat is jouw probleem. Je kan die boete dus krijgen. Als er niet op flinke schaal over dit probleem geklaagd wordt dan zit het er dik in dat het probleem niet algemeen is maar dat er specifiek bij jou iets vreemds aan de hand is. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha