Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-04-2024, 08:39 door Tintin and Milou

Door waterlelie: Eigenlijk was het voorspelbaar, een hoog trollengehalte! Omdat je niet het antwoord krijgt, wat jij wilt horen? Jij moet een bewijs hebben, dat kan zo te zien digitaal, of printen? Dus er is een alternatief. Jij moet het bewijs kunnen leveren, dat je een geldig vervoersbewijs hebt (digitaal/papier?) heb je die niet, kan je een boete krijgen. Jij kunt daar natuurlijk altijd bezwaar tegen indienen, maar dat zal achteraf zijn. Of je dit nu trollen noemt of niet, zo zijn wel de feiten. Dat dit misschien niet het antwoord is, waar jij op had gehoopt.... Maar wie zegt dat het probleem niet bij jou ligt, waardoor je hem niet kunt importeren in de app? Wie is er dan verantwoordelijk voor? Maar jij reist, en jij moet een geldig vervoersbewijs kunnen tonen, heb je die niet, kun je hopen op coulance van de controleur maar ga uit van een boete. Wat vertelde Arriva trouwens, toen je ze belde, en je deze vraag aan hun stelde? Open een topic op Security.nl?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha