Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-04-2024, 16:17 door Anoniem

Door waterlelie: Natuurlijk wist ik dat mijn laatste reactie koren op de molen van enkele kwaadaardige reaguurders zou zijn, maar ik was toch benieuwd hoe ze op het mijn simpele maar zo effectieve voorstel zouden reageren, door voor te stellen zelf de app te installeren en te proberen het saldo van een willekeurige OV kaart op te vragen. Veelzeggende reactie Ik heb een _enorme_ hekel aan apps installeren, dus dat had ik niet over voor je vraag.. Dat is natuurlijk statistisch gezien niet geloofwaardig. Jouw voorstel is jouw belang. Jouw probleem oplossen, bevestigen, dan wel opmerken "bij mij werkt het wel" heb ik niks aan en vind ik mijn tijd niet waard. Ik zit niet in Arriva gebied en gebruik die app niet. Overigens , met een anonieme bevestiging heb je er natuurlijk nog steeds niks aan voor je zorg-omtrent-discussie-in de trein. Waarom blijf je hier nou emmeren, in plaats van Arriva te contacteren bijvoorbeeld ? Ik snap niet wat je er "statistisch ongeloofwaardig" aan vindt. Het kost mij meer dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha