Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Wauw! Dat is een duidelijke unanieme score! ... Blijkbaar is de gedachte dat al die ambtenaren de gehele dag op FB zitten maar niets is minder waar. De overheid maar zeker ook de gemeenten moeten communiceren met alle doelgroepen, mensen dus. ... Wat ik vele malen erger vind zijn de bedrijven die hun 'klantenservice' via FB doen en op geen enkele andere wijze te benaderen zijn. . Dat de overheid via social media communiceert is - wat mij betreft - geen groot probleem. Het zou echter niet het _primaire_ medium moeten zijn, en het zou wel met gepaste terughoudendheid moeten zijn. Ik ben het zeker wel met je eens dat voor veel mensen Facebook / Whatsapp al ingewikkeld genoeg lijkt. Ik ben het verder ook met je eens qua bedrijven, die zouden gewoon fatsoenlijk bereikbaar moeten zijn. Ik heb zelf een klein bedrijfje en ben verplicht contactgegevens te publiceren; dat resulteert in bizarre hoeveelheden "ongevraagde commerciële aanbiedingen", zullen we maar zeggen, omdat ik niet ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):