Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Waarom zou iDeal (die alleen het betalingsproces verzorgt) noodzaak hebben om bezorgadressen te registreren? Die hebben ze niet, dus vanuit privacy perspectief overbodige informatie. Ik denk dat het bij problemen zoals niet aangekomen bestellingen wel handig is dat elke betrokken partij makkelijk bij alle gegevens kan en niet slechts een deel van de gegevens. Rekeningnummer en naam weten maar het adres niet is dan buitengewoon lastig in de afhandeling. Wat heeft iDeal te maken met wel of niet bezorgd in je scenario. Dat is een situatie tussen de koper en verkoper iDeal verwerkt de betaling de bank De verkoper of koper en bezorgdienst. De verkoper kan daarop de achterliggende bank verzoeken tot teruggave. De andere partij kan als ze het niet eens zijn een incasso bureau inschakelen of naar ombudsman stappen. De bank nog iDeal kan, nog mag hier niet een oordeel over geven dat is niet hun wettelijke taak.
Beschrijf je klacht (Optioneel):