Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-04-2024, 09:27 door waterlelie

Sorry, maar je hele posting in een juridisch relaas over wat er wel niet allemaal mis gaat in de combinatie tussen jouw Android telefoon, de Arriva app en een fietskaart. Nergens in de originele posting stel je de vraag of iemand het misschien even wil testen. Je doet hier een aanname dat iedereen maar meteen klakkeloos allemaal apps gaat downloaden om te kijken of ze hetzelfde probleem kunnen reproduceren. Misschien zit je zelf zo in elkaar; maar ik denk het gros van de mensen niet. 1. je stelt de vraag niet 2. algemene disinteresse 3. mensen reageren inhoudelijk op je hele relaas 4. mensen (waaronder ik) hebben geen android toestel en al helemaal geen OV kaart 5. je gepiqueerde reactie als mensen je het juiste antwoord geven: niet naar de conducteur maar gewoon bellen met Arriva/helpdesk dat je een probleem hebt met de app. En anders gewoon zorgen voor een papieren kaartje. Zo moeilijk is het toch niet? Het artikel dat ik heb geschreven daarin leg ik eerst uit dat er iets niet werkt in de Arriva app, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha