Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Voor de grap even gekeken of ze het in Frankrijk anders doen dan hier. Uit het perscommuniqué van 02/05/2024: "De kwalificatie van de geëxfiltreerde gegevens wordt voortgezet en in de komende dagen zal gedetailleerde, gepersonaliseerde feedback worden gegeven aan de betrokken personen en instellingen. Deze feedback zal ook cyberbeveiligingsadviezen bevatten die in deze omstandigheden moeten worden opgevolgd. (..) Tegelijkertijd heeft het ziekenhuis zijn normale werkzaamheden hervat. Het informatiesysteem wordt in een gestaag tempo weer normaal operationeel, overeenkomstig het actieplan dat aan het begin van de crisis is opgesteld. Het beheer van deze crisis zal de komende dagen verder worden gevolgd." (vertaald - italic toegevoegd) M.a.w. WE GAAN STUG DOOR MET ONZE DIGITALISERING EN U, patiënt (ik had hier graag een héél klein lettertype voor gewild), ZOEKT HET ZELF MAAR UIT. Geen verschil dus. Wat stel je voor? Alles weer met pen en papier? Alles uitprinten? Alles weer ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):