Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-05-2024, 21:56 door Anoniem

Het idee om via de bankapp te controleren/bevestigen dat je gebeld wordt door de bank is uitstekend. Het vereist natuurlijk dat de bank-medewerkers via de PBX van de bank bellen maar voor service center calls zal dat altijd wel het geval zijn. ING heeft het recent ook toegevoegd aan de app , alleen niet als push, maar als query . Je kunt in de app het telefoonnummer invoeren waarop je de beller "van de bank" aan de lijn hebt, en dan krijg je een validatie of dat klopt of niet . Technisch lijkt het me OK . Je moet alleen goed weten (goed lezen) dat je JOUW telefoonnummer moet invoeren , en geen ander nummer dat een oplichter je geeft . En , jouw telefoonnummer waarop de bank je 'nu' belt. Misschien dus het nummer van je vaste lijn als ze daarop bellen . Verder moet je zonodig handig genoeg zijn om te wisselen tussen gesprek en bank-app , iets wat ik niet iedere mobiele gebruiker zie doen. https://www.ing.nl/de-ing/veilig-bankieren/wat-kan-je-zelf-doen/check-het-gesprek

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha