Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@Anoniem op 07-05-2024 om 16:24 uur. Het lijkt of je mijn verhaal (06-05-2024 om 22:03 uur) niet goed gelezen hebt voordat je er commentaar op levert. Ik heb een creditkaart bij een bank waarbij ik niet internetbankier ("Bank Q" in mijn verhaal). Dus ik heb bij die bank geen app. De mogelijkheid van een one-time-virtual-card is mij door de spoorwegmaatschappij ("SMLA" in mijn verhaal) niet geboden. Het zou voor zover ik kan zien ook niet geholpen hebben. Ik zou prima tevreden zijn als ik gewoon aan de balie van dat het betreffende Nederlandse station bij NS International dat ticket had kunnen kopen. Voor mij is het geen probleem om naar die stationsbalie te gaan. Jij zegt eigenlijk dat ik "niet moet zeuren" dat ik minder dienstverlening dan vroeger krijg (of helemaal geen), als ik niet mee wil doen aan nieuwe betaalmethodes waarbij onnodig veel data van mij worden opgeslurpt. Wat ik wil, is met behoud van mijn bestaande privacy een even goede dienstverlening als voorheen. Dat lijkt me niet te veel ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):