Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem op 07-05-2024 om 19:42 uur: Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: @Anoniem op 07-05-2024 om 16:24 uur. (...) M.J. Ik heb je verhaal prima en goed gelezen. Of je nu wel of niet internet bankiert, je hebt een creditkaart maar bent al die tijd vergeten hem te activeren. Nu je hem ineens nodig hebt heb je een probleem. Dat had binnen 30 seconden opgelost geweest als je je bankapp had geïnstalleerd. Spoorwegmaatschappijen hebben ook geen creditcard uit. Op de eerste plaats alleen al niet omdat ze geen banklicentie van de ECB hebben. ICT is er inderdaad om ons gemak te vergroten maar dan zou je er wel gebruik van moeten maken. Maar zoals ik al aangaf: Nederlanders (en vooral Nederlanders) willen altijd alles en eigenlijk ook weer niets. Jouw privacy is prima gewaarborgd met het kopen van een online treinkaartje (dat weet je zelf ook wel want uit jouw verhaal blijkt dat je dat toch al van plan was online te kopen). Ik (en met mij zeer veel reizigers) zijn dolblij met deze ICT vooruitgang en het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):