Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Bottom line: een bank zal nooit een mail of sms sturen met een link om iets te bevestigen Mallerd. Een SMS die ik ontving toen ik een bunq-rekening opende: 5/10/19, 15:38 Nog één stap en je doet mee met Bank of The Free. Klik op deze link om je bunq account te voltooien: https://www.bunq.com/get-it?u=<7cijfers> En een e-mail: Date: Wed, 23 Sep 2020 10:42:49 +0200 From: "International Card Services" <noreply@service.icscards.nl> To: verwijderd@xs4all.nl Subject: Herinnering: u heeft nog 10 dagen om uzelf te identificeren Kunt u deze e-mail niet goed lezen, bekijk dan de webversie [1]. INTERNATIONAL CARD SERVICES [2] Voorkom definitieve beëindiging van uw Card(s) Geachte heer Van Straten, Zoals we hebben aangegeven in eerdere brieven en e-mails, is uw [productnaam] geblokkeerd omdat u uzelf nog niet geïdentificeerd heeft. Wilt u uw Card behouden? Het is nog niet te laat om definitieve beëindiging van uw Card(s) te voorkomen. Wilt u uw Card behouden? ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):