Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-05-2024, 23:44 door Anoniem

Door Erik van Straten: Conclusie Het is dus gewoon niet waar dat geen enkele bank jou nooit zal mailen, SMS'en of bellen en vragen om om specifieke webpagina's te openen; er zijn er die dat wél doen. Hoe kom je tot die conclusie? Je argumenten zijn gewoon vals: ISC is gewoon géén bank - maar een credit-card processor. Bunq is gewoon géén bank - maar opereert middels een EMI (Electronic Money Institution) licentie bij de DNB (De Nederlandsche Bank). Mag zichzelf -op last van DNB- géén bank noemen, hooguit neo-bank. Terzijde, gezien jij je momentje pakt om persoonlijk frustratie over identificatie af te reageren... dat identificeren is sowieso geen spontaan idee van ICS, maar kwam vanuit ons democratisch gekozen parlement, die het de minster van economische zaken opdroeg, die dat vervolgens bij de DNB neerlegde, die uiteindelijk ICS voor hun karretje spande. En ik vermoed dat jouw security georiënteerde brein vast zelf wel kan bedenken wat er gebeurd wanneer ze dat niet doen. Zo niet, dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha