Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-05-2024, 23:05 door Anoniem

Door Erik van Straten: Waarom het laten scannen van uw ID-bewijs door pakketbezorger een risico vóór u vormt: https://www.rtl.nl/lifestyle/artikel/5411351/chantal-wil-nooit-meer-slachtoffer-zijn-van-identiteitsfraude-schulden. Deels ook te lezen (met Javascript uit): https://www.flair.nl/mijn-leven/chantal-40-is-slachtoffer-van-identiteitsfraude-door-de-financiele-toestanden-en-de-mentale-uitputtingsslag-ging-ik-failliet~bf7c18e0/ (of zie https://archive.is/Qy2ez). Zie ook een eerdere discussie hierover voordat je reageert: https://www.security.nl/posting/826904/BSN+nummer+gestolen+in+buitenland#posting827019. Een aantal jaren geleden was de (batterij) digi-pas van de (sns) bank leeg, Dus klik op de site van nieuwe digi-pas aanvragen. Één week later, Ding dong. Bezorger: Zullen we dit even binnen afhandelen? Ik: Wat? Bezorger: Het afgeven digi-pas en scannen! Ik: Scannen van wat? Bezorger: ID kaart of paspoort! Ik: Geen haar op mijn hoofd die eraan denk om een postbode mijn ID te laten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha