Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-05-2024, 00:42 door Anoniem

Door Anoniem: De controle zelf is het probleem nog niet eens. Simpel fysiek de pas met het hoofd vergelijken, zou voldoende kunnen zijn. Ja, mits een supermarkt waarin een pakketafhaalpunt gerealiseerd is en waar het gewone supermarktpersoneel "de pakketjes erbij doet" haar eigen personeel vertrouwt. Dat blijkt niet het geval te zijn. Ik ben ooit de discussie aangegaan met een Postnl pakketafhaalpunt in een Coöp, waarbij van mijn ID-bewijs het documentnummer gescand werd (wat wettelijk is toegestaan, maar je moet er wel op vertrouwen dat het apparaat alléén dat scant). Ik kreeg als antwoord dat dit gedaan werd om te voorkomen dat het eigen personeel pakketjes steelt. Ik neem aan dat de betreffende supermarkt dat inderdaad heeft meegemaakt. Oké, dat is dus een probleem - voor de supermarkt. Maar ik vind het principieel niet kloppen dat de oplossing dan via de klant/pakketgeadresseerde gaat: deze laatste moet dan maar iets van zijn/haar ID-document achterlaten in een machine (wat dus opgeslagen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha