Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: [..] Dit verzin je toch niet? - welke provider vindt het zakelijk gezien een goed idee om bij klanten achter de voordeur te kijken? Iedere provider die helpdesk support gezeik wil minimaliseren - want als "het Internet" niet werkt is dat ALTIJD de schuld van de provider . Als je automatisch een hoop laaghangend fruit aan problemen kunt wegwerken waarmee je support cases beperkt ben je zakelijk gezien al snel GOED bezig. Dat is simpel berekenbaar - de kosten per minuut van support calls zijn (voor Ziggo) wel bekend. Lastiger in te schatten is een retentie voordeel - klanten die niet naar support bellen maar gewoon 'weggaan van die kut provider waar Internet slecht werkt' . Ze zullen er ook wel een cijfer aangehangen hebben. - zelfs met toestemming, er is toch geen gerechtvaardigd belang om deze gegevens (welke gegevens eigenlijk...?) te verzamelen en te verwerken? get a clue. De term 'gerechtvaardigd belang' in AVG context slaat nu juist op de gevallen waarin de toestemming NIET ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):